ValgBar 22.okt - Tema: "Grønn vekst" med Per Espen Stoknes

ValgBar 20.okt - Tema: "Grønn vekst" med Per Espen Stoknes

22. okt, kl. 20:00 — 21:30, Frøken Pil

Velkommen til den politiske puben «ValgBar» torsdag 22. oktober kl. 20:00. Denne gang i nytt lokale på Frk. Phil med adresse Østervåg 37 (i enden av fargegata)!

Tema denne gangen er «Grønn vekst», noe Arbeiderpartiet mener er veien fram til et mer bærekraftig samfunn.

«Grønn vekst» har du kanskje hørt om, men hva innebærer egentlig «Grønn vekst» og er det alternativer?

Til det har vi invitert Per Espen Stoknes til å innlede om temaet.

Stoknes har ph.d.-grad om økonomiske metaforer og etembetsstudium i psykologi fra Universitetet i Oslo. Han er førstelektor og forsker II ved BI med fagansvar for masterprogrammet «Grønn Vekst». Han har fått prisene årets foreleser 2000-2001 ved BI – Senter for Lederutvikling, og «best Professor EMME Executive» 2014. Stoknes har skrevet flere bøker og har i disse dager lansert en ny bok om temaet.

Ulf Moltu vil lede møtet og det vil bli tid til spørsmål og debatt etter innledningen.

Ta gjerne med en venn og bli med torsdag 22. oktober kl. 20:00.

Arrangementet er gratis, men pga koronasituasjonen er det nødvendig med påmelding og det kan bli begrenset med plasser! Send e-post til [email protected] dersom du ønsker å melde deg på, påmeldingsfrist er dagen før arrangementet avholdes, men det kan være e fordel å være tidlig ute med påmelding for å "sikre" seg plass :)

Velkommen til den politiske puben «ValgBar» på Frk. Phil!

Minner om følgende smittevernregler:-    Hold deg hjemme om du opplever symptomer på luftveisinfeksjon, også om det kun er snakk om milde symptomer. Symptomer kan være hoste, feber, kortpustethet.-    Praktiser god hånd- og hostehygiene.-    Hold 1 meters avstand.