*Nytt tidspunkt* / Digitalt "Tre minutters"-kurs for kvinner i politikken

Meld deg på taletrening for kvinner i politikken

24. apr, kl. 10:00 — 13:15, Teams
Eirin Sund
Ap logo

*** NB! Nytt tidspunkt! ***

TRE MINUTTERS KURSET FOR KVINNER I POLITIKKEN

Er du kvinne, ny i politikken eller interessert i å bli mer aktiv? Bli med og tren på det politiske «tre minutters»- innlegget. Vi er heldige, og har fått med oss regionsleder i LO Rogaland, Eirin Sund, som vil holde et motivasjonsforedrag. Siv-Len Strandskog vil ta for seg det politiske treminuttersinnlegget som sjanger.

Tid:  Lørdag 24. april 2021 kl 10:00-13:15

Sted: Teams

Påmelding:

Send påmelding innen fredag 23. april til:  [email protected]

Arrangementet er gratis, og for medlemmer av partiet - i alle kommunelag.

Målgruppen for kurset er nye kvinner i politikken som ønsker å bli aktive, og kvinner som kanskje har vært med en stund, men som ennå ikke har kastet seg ut i aktivt politisk arbeid. Det er også for de som har lyst, og som kunne trenger et lite dytt.

Formålet med kurset er å skape mot og trygghet til å ta ordet mer aktivt i politiske debatter, på for eksempel medlemsmøter, årsmøter, eller for å ivareta ulike politiske verv. Vi ønsker å gjøre kvinner tryggere i tale og møtesituasjoner, og vi fokuserer spesielt på det politiske tre minutters innlegget. Vi trener på forberedelser og gjennomføring av det politiske tre minutters innlegget. Vi oppfordrer den enkelte til å stille med et 3 minutters innlegg på fritt valgt tema.

Arrangør: Styringskomiteen for kvinnenettverket i Stavanger Arbeiderparti

Faglig ansvarlig: Berit Moltu, kvinnepolitisk ansvarlig i Stavanger Arbeiderparti

Med hilsen

Styringskomiteen for kvinnenettverket i Stavanger AP🌹