Stavanger Arbeiderparti for nybegynnere - 9. januar 2024 🌹

OBS! Nytt lokale - Folkets Hus

9. jan, kl. 18:00 — 20:00, Løkkeveien 22
Bilde av deltakere på nybegynnerkurs i 2022

Bli kjent med Stavanger Arbeiderparti!

Det er en stor glede å invitere til ‘Stavanger Arbeiderparti for nybegynnere’. Det spiller ingen rolle om dere er nye i partiet eller har vært medlem i mange år, dere er alle like viktige for oss.

Stavanger Arbeiderparti består av et stort mangfold av mennesker. Vi har allsidige bakgrunner, ulike interesseområder, ulike meninger og ønsket om å være politisk aktive varierer selvsagt. Felles for oss alle er at vi er interesserte i politikk og er sosialdemokrater. Det er et strålende utgangspunkt.

Tirsdag 9. januar kl. 18.00 ønsker vi å invitere alle nye medlemmer, alle medlemmer som ønsker en innføring i hvordan vi arbeider, og ikke minst alle dere som ikke kjenner så mange i partiet til en samling på Folkets Hus, møterom 3. (OBS! Møtet har blitt flyttet fra Partikontoret)

Vi lover en hyggelig og lærerik ettermiddagsstund. Dere har virkelig masse å se frem til!

Innhold for dagen:

Velkommen v/Bjørnar Gundersen

- Presentasjonsrunde ‘Stavanger Arbeiderparti’ ved leder, Arild Michelsen

- ‘Bystyregruppen’ ved representant, Sissel Fuglestad

- ‘Stavanger AUF’ ved leder Thomas Strand Skjæveland

- ‘Årsmøte 3.februar’ v/Marcela Molina og Arild Michelsen

- ‘Spørsmål og svar’

Vi håper at mange ønsker å være med oss denne dagen. Vi er veldig koselige, og skal ta godt vare på dere. Det følger selvsagt ikke med noen forpliktelser.

Påmelding gjøres til [email protected].Dere kan selvsagt også ta kontakt på telefon 905 83 440 om dere har noen spørsmål vedrørende arrangementet.

Håper vi sees! 😊🌹

Medlemsansvarlig, Stavanger Arbeiderparti