Medlemsmøte om Sentrumsplanen og Klima- og miljøplanen

Velkommen til medlemsmøte tirsdag 19.juni

19. jun, kl. 19:00 — 20:30, Sal 1, Folkets Hus

Stavanger Ap inviterer til medlemsmøte der status for arbeidet med to større planer vil bli presentert; Sentrumsplanen og Klima- og miljøplanen.

På dette møtet ønsker bystyregruppen innspill fra medlemmene til det videre arbeidet med disse planene.

Sentrumsplanen: Sentrumsplanen skal peke ut hvordan sentrum i byen vår skal bli i framtiden.Den siste høringen er nå avsluttet og kommunen arbeider med å gjøre ferdig planen. Planen legges fram endelig vedtak høsten 2018. Mer informasjon finner du her: https://www.stavanger.kommune.no/samfunnsutvikling/planer/planer-i-prosess/kommunedelplan-for-sentrum/

Klima- og miljøplanen: Utkastet til ny klima- og miljøplan for Stavanger er nå på høring. Den nye planen viser hvordan vi i Stavanger kan ta enda bedre vare på natur og miljø. Alle som vil, kan gi innspill til planen i høringsperioden, per epost eller brev, innen 30. juni. Mer informasjon finner du her: https://www.stavanger.kommune.no/renovasjon-og-miljo/miljo-og-klima/klima--og-miljoplan-218-2030/

Vel møtt til medlemsmøte tirsdag 19.juni kl 19 på Folkets Hus!

ILLUSTRASJON: MARTHE SCHJELDERUP, STAVANGER KOMMUNE

Illustrasjon fra "Sentrumsplanen". ILLUSTRASJON: MARTHE SCHJELDERUP, STAVANGER KOMMUNE