Medlemsmøte onsdag 28.oktober - Tema: Stavangerbudsjett og nominasjonsprosessen

Medlemsmøte - Onsdag 28.oktober 2020

28. okt, kl. 18:30 — 21:00, Folkets Hus, Festsalen

Onsdag den 28. oktober inviterer vi igjen til medlemsmøte i Folkets Hus. Tema denne gangen er Stavangerbudsjettet og nominasjonskomiteens 2. utkast til Stortingsvalget 2021.

Tidspunkt:  Onsdag 28. oktober 2020 - Kl. 18:30 - 21:00

Sted:  Folkets Hus

Vi får besøk av en representant fra Kommunedirektøren i Stavanger Kommune, som skal presentere Handlings- og økonomiplan 2021-2025.

Nominasjonsprosessen i Rogaland Arbeiderparti står også på agenda, og det blir behandling av nominasjonskomiteens 2. utkast.

Sak 4: Nominasjonen til Stortingsvalget 2021

Styrets innstilling:

Stavanger Arbeiderparti støtter flertallsinnstillingen fra nominasjonskomiteen til Stortingsvalget 2021. Innstillingen av Øystein Langholm Hansen på fjerdeplass støttes av styret med unntak av Angelika Katarzyna (AUF), som på denne plassen støtter Hamza Ali.

På grunn av smittevernrestriksjoner, må vi be samtlige som ønsker å delta på møtet, om å melde seg på i forkant. Senest innen utgangen av dagen før møtet avholdes. Salen har plass til ca 90 personer, så her gjelder "førstemann til mølla" prinsippet.

Vi ber også alle deltakere om å ivareta følgende hovedregler:

Smittevern:

- Hold deg hjemme om du opplever symptomer på luftveisinfeksjon, også om det kun er snakk om milde symptomer. Symptomer kan være hoste, feber og kortpustethet.

- Praktiser god hånd- og hostehygiene.

- Hold 1 meters avstand.

Påmelding:

Vennligst registrer ditt navn og telefonnummer via denne linken dersom du ønsker å delta på møtet.

NB! Kun ett navn og ett telefonnummer pr påmelding. Etter påmelding, får du umiddelbart bekreftelse på skjermen at påmelding er vellykket, og spørsmål om du ønsker å melde på flere personer.

Ved påmelding lagrer vi navn og telefonnummer i 14 dager etter arrangementsdato, før vi sletter det. Dette er i henhold til FHI sine råd og retningslinjer for eventuell smittesporing. Frist for påmelding er dagen før arrangementet avholdes, men meld deg gjerne på så raskt som mulig, slik at vi får en oversikt over hvor mange som ønsker å delta.

NB! Dersom du melder deg på dette møtet, men ikke kan delta likevel, ber vi om at du gir beskjed snarest, da det er en begrensning på antall deltakere. I ytterste konsekvens må vi sette opp en venteliste for deltakelse.

Telefon: 941 47 049 / [email protected]

Praktisk informasjon:

Viktig å huske på: Ta hensyn til smittevern, samt påmelding i forkant via denne link

Saksliste: Se nederst på denne siden.

Vel møtt til medlemsmøte!