Årsmøte 2023 - Stavanger Arbeiderparti / Med Espen Barth Eide 🌹

4. feb, kl. 11:00 — 18:00, Løkkeveien 22, 4008 Stavanger
Bilde av Folkets Hus

Her følger informasjon om Årsmøte for 2023! 🌹

Dato og sted: Folkets Hus - Festsalen, lørdag 4. februar 2023 klokken 11.00-18.00. Innsjekk starter kl. 10.30 og minikurs "Årsmøte 1-2-3" starter kl. 10. Se info lenger nede.

*** Innleder: Klima- og miljøminister Espen Barth Eide ***

Tonje Brenna har dessverre måtte melde forfall på grunn av sykdom.

Behandling av forslag: Årsmøtet vil ta stilling til politiske saker som fremmes av medlemmene av lokal eller nasjonal art. Forslag som ønskes behandlet på årsmøtet, må være oversendt innen fredag 20.01.2023 til: [email protected]

NB! Vi ber om at alle forslag skrives inn i forslagsark som ligger som vedlegg på denne siden før de sendes inn. Forslagene sendes inn som WORD dokument, for å lette videre behandling.

I tillegg til innkomne forslag vil årsmøtet behandle årsberetning, regnskap og revisjon for 2022. Årsmøtepapirene vil bli sendt ut i sin helhet før selve møtet, som tidligere år.

Innspill - nytt styre: Under årsmøtet vil det i tråd med praksis og vedtekter velges nytt styre i Stavanger Arbeiderparti for 2023-2024. Valgkomiteen ber derfor om at de som måtte ha innspill til kandidater, sender dette til: [email protected] innen kl. 12.00 torsdag 29.12.2022 (Fristen har blitt utvidet fra 17/12).

Valgkomiteen består av: Hanne Ringen Viten (leder), Ayan Jama (medlem), Trygve Meyer (medlem), Kian Reme, Ann-Sesilie Tekfeldt, Lykke Sofie Dalva Borge (AUF sin representant).

Valgkomiteens leder kan kontaktes på epost: [email protected] eller på telefon: 934 54 723 for eventuelle spørsmål.

I tillegg vil det som vanlig bli valgt utsendinger til representantskapet i Rogaland Arbeiderparti.

*** NB! ***

Minikurset "Årsmøte på 1-2-3" er endret fra TEAMS på fredag til fysisk møte kl. 10.00 lørdag - før årsmøtet starter.

Dersom du er nytt medlem eller rett og slett litt usikker på hvordan et årsmøte i Arbeiderpartiet foregår,  inviterer vi til minikurset «Årsmøte på 1-2-3» kl. 10:00 i foajeen på Folkets hus, like før årsmøtet starter. Arrangeres av Marcela Molina i styret.

Info til teknisk bord under årsmøtet, sendes til: 93 68 64 88 (Hedda)

Det som er ferdig av årsmøtepapirer legges ut denne uken, og oppdateres fortløpende fram til årsmøtet på lørdag.

Vel møtt! 🌹

Stavanger Arbeiderparti