A-kafé 5.sept

5. sep, kl. 12:00 — 14:00, Partikontoret, Øvre Holmegate 18

Stavanger Arbeiderparti inviterer igjen til A-kafé, som vi vanligvis avholder hver første lørdag i måneden. Denne gangen er det Ina Aurtun og Hanne Posch fra styret som står for regien. Tema denne lørdagen er både kommuneøkonomi og ivaretakelse av nye medlemmer.Vennligst trykk "skal" på arrangementet på Facebook dersom du ønsker å delta: https://www.facebook.com/events/307220363888619/ . Vi vil registrere samtlige som deltar på lørdag, og selvsagt ivareta regler om avstand.Dette avholdes førstkommende lørdag 5.september kl. 12:00 på vårt nye partikontor - Øvre Holmegate 18.Arrangementet er gratis.Er du nysgjerrig på politikk eller ønsker å bidra i debatten, så er du hjertelig velkommen.Velkommen :)Minner om følgende smittevernregler:-    Hold deg hjemme om du opplever symptomer på luftveisinfeksjon, også om det kun er snakk om milde symptomer. Symptomer kan være hoste, feber, kortpustethet.-    Praktiser god hånd- og hostehygiene.-    Hold 1 meters avstand.

A-kafé